Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Хора, тва с паленето и гасенето действа. Днес го направих и се оправи значително. Пак има удър като е на сити режим, но като си ги сменям аз, нямам никакви проблеми. Надявам се да изкара до след зимата, когато ще има явно генерален ремонт.

    Поздрави.
    Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
    Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
    Alfa Romeo 90 2.0 '87
    sigpic

    Comment


    • Ако отидеш на диагностика и преди това си регулираш механично шпилката, ще заспи

      Comment


      • Само има един мноооого малък проблем - незнам къде да отида на диагностика и да си свършат работата качествено!
        Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
        Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
        Alfa Romeo 90 2.0 '87
        sigpic

        Comment


        • Хора, знае ли някой спец по тия кути и и роботи в гр.Пловдив?

          Comment


          • здравейте. четох много по вапроса за тия кутии и неможах да намеря адекватни решения за моите дребни проблемчета. от десетина дена започна следния проблем- влизам в колата чувасе работата на хидравликата около 30 секунди давам на контакт завъртам и ни6то. връщам обратно ключа давам на контакт и преди да завъртя стартера включвам на скорост и изключвам на свободна и чак тогава пали. другия проблем е че когато включвам на първа предавка от втора предавка се чува специфичното изхъркване на забните колела. да му настръхнат косите на човек от този звук. сащо така от скоро започнаха много често да мига индикацията на скоростите, тоест на едно и две мигат цифрите. ако има вазможност някаде в русе някой да я погледне с радост ще го посетя .

            Comment


            • Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
              Та за проверка на сферата: Давате контакт и превключвате няколко предавки докато чуете , че помпта се включи. Изчаквате да вдигне налягане и да изключи. След това превключвате по една предавка и броите. Ако помпата тръгне на, или след 3-тото превключване , сферата е ОК
              30 секунди са твърде много. Провери си сферата.
              Първият път , като дадеш контакт , на дисплея N ли пише ? Мига ли ?

              Comment


              • значи засякох точно колко работи помпата като отворя вратата - 14 секунди е . като дам на контакт изписва N но мига. като включа на скорост и после отново дам на N вече не мига и пали.

                Comment


                • Ти направи ли това с дебелият шрифт, или май не си го видял ?

                  Comment


                  • помпата тръгва след второто превключване. ако съм за смяна на свера каде и как мога да го направя.

                    Comment


                    • Купуваш си нова, развиваш старата и завиваш новата. Отнема 5 мин. за сферата и 25мин. за стойката на акумулатора
                      Ако имаш диагностика, се конекваш с ецу-то и избираш accumulator depressure. Ако не , изключваш буксата на помпата (голямата сивата с двата дебели червен и черен кабела)зад левият фар, даваш контакт и превключваш предавки докато спре. Така ще разсипеш най-малко масло по земята. Развиваш старата, завиваш новата доливаш с масло (каквото и да е хидравлично) и си готов. Това обаче няма да ти реши проблема с мигането на N и паленето рано сутрин. За целта първо пробваш да минеш метър с една калибрация на скоростите. Ако не стане, четеш два поста по-надолу
                      Last edited by dobromirski; d.m.y г., 08:18.

                      Comment


                      • ето на колегата един тел за ремонт на selespeeda от пловдив 0885860466
                        sigpicalfa 164turbo s4
                        части втора употреба за алфа всичко за 156
                        http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=45563
                        0888556609 Коко Алексиев

                        Comment


                        • Благодаря!

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от scarface Покажи съобщение
                            ето на колегата един тел за ремонт на selespeeda от пловдив 0885860466
                            Александър Ауто ?
                            А сега нещо по съществено. Покрай влажните дни , получавам все повече лични от колеги, с проблем - мигаща индикация на дисплея за някоя предавка.
                            Първо да обесня за какво иде реч, за да може всеки да си помогне сам.
                            При калибрацията на скоростната кутия , ЕЦУ-то присвоява и запаметява стойностите(като напрежение) от двата потенциометъра за положението на предавките. Ако в процеса на експлоатация , някой от тези стойности се различават в близък процент, ЕЦУ-то получава инфо за предполагаема предавка ( с две думи...абе май съм на 3-та , ама не е много сигурно ) Всичко си работи нормално, но индикацията на дисплея мига, за да Ви информира, че не всичко е ОК. (Ако разликата в напреженията е по-голяма , таз предавка се пропуска и се отива на следващата - отчита, че въобще не е включена) .
                            Та по същество :
                            Тъпите датчици не са много херметични и в тях прониква влага. Влагата се отлага по графитната пътечка и променя стойноста на съпротивлението й , а от там и стойноста на напрежението от датчика , въпреки , че механично всичко си е ОК. Самият датчик има отдушник през буксата (от където също може да влезе влага). Хубавата новина е, че датчиците се разглабят основно ( на съставни части) , почиства се, тъпчи се с грес( НЕ ПОЛЗВАЙТЕ ГРАФИТНА) и се сглабя отново. Буксата също се пълни с грес. Ако някой го е страх да разглоби датчика, е достатъчно само да го демонтира от робота ( с 2 болтчета е ) и да го сложи да преспи една вечер на парното. Първият вариант е по-добър, тъй като, греста възпрепятства проникването на влага отново.
                            Обещавам скоро да снимам стъпка по стъпка как се троши датчик, за да е напълно разбираемо за всички. по-късно пак
                            Last edited by dobromirski; d.m.y г., 08:35.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                              Александър Ауто ?
                              Нямат сервиз там. Има един юнак , който работи в магазина им и се опитва да бърника в собствения си гараж но не го препоръчвам. Работи основно по метода " хвърляне на боб"
                              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                              sprint tropheo
                              155/1.8
                              156/2.0 Selespeed

                              Comment


                              • Това за човека с моб.№0885******** ли се отнася?
                                Last edited by fiore; d.m.y г., 12:24.

                                Comment

                                Working...
                                X